MyCalendar

Thursday, April 3, 2014

Salam Jumaat


Assalamua'laikum.. Salam Jumaat..


Lamanya tak update blog ni.. bukan bermakna dapur saya dah tutup ya.. tapinya disebabkan tuntutan order yg banyak sehingga tak sempat nak update blog.. tambah pula sekarang dah ada instagram.. lagi lar bertambah proses nak mengupdate my activity.. Kebiasaannya saya akan upload image2 melalui FB page saya dah kemudian share pula ke instagram.. ok lar seperti biasa.. saya ni tak pandai nak berceloteh bnyk2.. ni pun sbb sementara nak menunggu pavlova siap ..tu yg ada masa nak mengadap blog ni heheh :)

Kepada yang nak buat tempahan.. anda boleh hantar detail anda melalui private message FB page saya seperti dibawah :-

1. NourizCakesWeddingSuch - Wedding and Engagement Cake
2. NourizSweetTouch - Dessert & Savoury
3. CutiesCupCakes-by-Nori-Ibrahim - Birthday & Celebration Cake
4. Whatsapp atau Wechat to 0122198075 - berchat dengan saya sendiri Nori Ibrahim :)

sampai disini saja.. oven pun dah berbunyi.. time untuk menyediakan Cream Puff pula.. ok c ya :)


Nori Ibrahim

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails