MyCalendar

Tuesday, October 29, 2013

Celebration Red Velvet Cake.

Assalamua'laikum.. harap2 semuanya sihat belaka ya.. ok order kali ni mencabar sket.. begini ceritanya; saya dapat call dari Cikgu Zurina (diperkenalkan melalui my customer Kak Hafida). Ceritanya Cikgu Zurina ni nak buat tempahan RV cake on behalf of anaknya Dr Lilyanti. 

Dia request nak letak image Logo Jabatan Othopaedics & Traumatics, Hospital Sungai Buluh.  As usual, saya akan minta customer either emel/pm saja image di fb. Tp Cikgu kata ada dalam internet.. puas gak godek2.. tak jumpa.. yang ada banyak image2 yang ngeri2 tuh huhuh which saya mmg tak suka tgk huhu sbb tu tak leh jadi doktor heheh .. selain tu ada juga logo2 G6PD n logo orthopaedic hospital luar negara.. tak de pula logo tu dlm webpage hospital sungai buluh.. hrmmm takot salah lukis, jadi terpaksa minta juga Cikgu Zurina emelkan imagenya.

 Sekali masa bukak image .. hrmm boleh tahan kecik juga imagenya.. then try lar besarkan.. bila dah besarkan, imagenya pecah pula.. hrmmm apa nak buat ya.. nekad je lar buat drawing hanya berpandukan image yang kecik ni.. Alhamdulillah.. menjadi juga lar image logo department tu.. 


Bila kita buat sesuatu dengan sepenuh hati, dengan rasa kasih sayang.. in shaa Allah .. apa yang kita buat tu menjadi yang terbaik.. Alhamdulillah.. dapat feedback from Dr Lilyanti.. rasa happy sgt bila hasil kerja kita dihargai.. :)



Terima kasih sekali lagi buat Kak Hafida, Cikgu Zurina n Dr Lilyanti.

Nori Ibrahim

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails