MyCalendar

Tuesday, July 30, 2013

Assalamua'laikum, Salam sejahtera..Alhamdulillah, hari ni masuk hari yang ke 7 kami berada di Jualan Kraf dan Produk Aidilfitri di Kompleks Kraf Jalan Conlay. Penjualan produk dari Nouriz Sweet Touch (Nowryz Sweet Touch) amat2 menggalakkan.

Terima kasih buat pelanggan2 kami yang sudi singgah ke booth kami. Untuk makluman, kami masih lagi membuka tempahan kek (shj) untuk Hari Raya yang bakal tiba ini.

Tarikh terakhir menhantar tempahan adalah pada 03 Ogos 2013. Kesemua tempahan akan dihantar paling lewat adalah pada 06 Ogos 2013. Sekiranya ada yang nak datang pick up sendiri boleh lar dtg ke Esso Mobil (bersebelahan Plaza Perabot LDP, Kelana Jaya) pada 07 Ogos 2013 sebelum jam 08 mlm.

Jutaan terima kasih kepada anda yang telah membuat tempahan awal.

Jualan Hari ini : Midi Cup Pavlova - (meringue based, belum diletak fruits and fresh cream topping.. karang kalau letak disini ada yg terliur tgk gambar je hehe.) Sales untuk hari ini selain Premium Mini Pack cakes & Blueberry Cheese Tartlets.

Tips : Untuk kesedapan berganda, Premium Mini Pack Cakes yang bertopping Cheese / Chocolate Mousse hendaklah dimakan ketika sejuk. Sekiranya, anda dapati toppingnya cair, masukkan ke dalam peti sejuk (bukan freezer) untuk seketika atau semalaman. Selamat Menjamu Selera .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails