MyCalendar

Sunday, May 12, 2013

Tawaran Istimewa sempena Hari Ibu..




Share, Like & Say I!

Alhamdulillah setelah menghabiskan sessi kursus AMP yang dianjurkan oleh Richworks Group Of Companies bersama Dr. Azizan Osman banyak 'elmu' yang telah saya pelajari.. Since sessi itu berlangsung semasa 'Hari Ibu' dan seperti anak2 yang lain saya ter'miss' peluang untuk spend masa bersama ibu tercinta saya Pn NorShidah Ibrahim. Sebagaimana yang kita tahu, bukan hari tertentu saja untuk celebrate Hari Ibu ini... hari - hari boleh jadi Hari Ibu..betul? Oleh yang demikian, saya dengan rendah hati ingin memberikan 'Mini Choc Oreo Mousse Cake' secara percuma..

Untuk mendapatkan Mini Choc Oreo Mousse Cake secara percuma, Anda perlu :
1. Say 'Saya mahukan Mini Choc Oreo Mousse Cake'.
2. PM FB/SMS/Whatsapp/WeChat kan
    a, No Telefon,
    b, Nama dan
    c, Lokasi Terpilih
    d, Tarikh

Hanya 20 yang terpantas sahaja akan dipilih. Berikut adalah lokasi untuk dapatkan 'Free Cakes' ini :
1. Esso Mobil, Kelana Jaya (bersebelahan Plaza Perabot LDP)
2. Giant Hypermarket, Kelana Jaya
3. Pejabat POS Malaysia, Kelana Jaya
4. Affin Bank, Shah Alam (bersebelahan DEMC)

Tawaran dan Pick Up Point sah sehingga 17 Mei 2013 sahaja!

FAST ACTION, FAST RESULT!
Nori Ibrahim Sweet Touch
0122198075

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails