MyCalendar

Tuesday, January 1, 2013

Welcome 2013!



Assalamua'laikum dan Salam 1 Malaysia.. 

Selamat Menyambut Tahun Baru 2013! Semoga tahun ini akan lebih bererti dan memberi kebaikkan pada kita semua. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada semua yang banyak memberikan sokongan dalam menaikkan nama CutiesCupCake by Nori Ibrahim Sweet Touch ini.

In shaa Allah, pada tahun ini saya akan buat banyak promosi untuk kesemua produk & akan memulakan kelas baking dan deco atas permintaan ramai.

Terima kasih.


3 comments:

ShAzA nUiZeAan Bt ShAfie said...

as'kum....kalu ada wat kelas roger2 awal2 ye, mane le tahu aku free aku nk join baking class ko...ade discount x..hik3

ShAzA nUiZeAan Bt ShAfie said...

as'kum...kalu ade kelas baking nanti..roger awal2 ye,kalu aku free aku nk join..ade diskaun x? hik3..

Unknown said...

In shaa Allah Shaza, will let you know. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails