MyCalendar

Monday, September 7, 2009

Special Raya Cakes for Sales!

This is my 1st time ambik order cakes for Raya Aidilfitri.. Tak banyak order yang boleh saya terima kerana masalah masa yang amat2 terhad.

Order kek yang ditawarkan adalah Brownies Choc Chips and Walnuts. Ada juga permintaan untuk Lemons cakes, jadi untuk tidak menghampakan rakan2 saya ambil juga untuk disiapkan before Raya. Berikut adalah gambar2

Brownies Choc Chips and Walnuts (1 1/2 Kgs) Lemons cakes (1 1/2 kgs) Tarikh tutup tempahan adalah pada 11 Sep ’09. Masih ada sedikit ‘quota’ untuk tempahan..sebab ramai yang dah order Brownies dan sekiranya quota telah dipenuhi sebelum tarikh 11 Sep ’09. Maka closing announcement akan dikeluarkan sebelum tarik tutup… harap maklum.
(Dengan ini dimaklumkan tempahan untuk kek raya ditutup.. terima kasih atas tempahan anda dan bagi tempahan yang ditolak saya mohon maaf. Tempahan akan dibuka semula pada 05 October 2009 harap maklum)

5 comments:

aziezd said...

salam...

seperti biasalah BlueBerry Cheese Cakes nak ambik pd 17/09/2009...khamis lunch hour...

Unknown said...

Salam Azie, OK no prob... nasib ko bagi tau awal.. nak announce for closing ni...

Kepada yang dah confirm nak order cakes for next week, sila masukkan deposit (50%) from the total amount by this Friday (11 Sep).Tks :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
OneSue said...

waa weeii

kek lemon tu cantik la kak

Unknown said...

heheh tks wan..rajin tul visit blog akak ... hehehh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails