MyCalendar

Monday, August 31, 2009

Week 4 Lemons cakes for Madihah and order for more Terawih

Rasa nye belum terlambat tuk saya ucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak....moga kite sama2 mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini.. jd kurangkan atau cuba lar hapuskan sifat2 yg tak elok tu.. :)
Alhamdulillah seperti biasa.. order saya semakin bertambah.. terima kasih pada penggemar kek ku yg setia heheh
Ni permintaan dari Madihah (my opismate.. tks ah sbb rajin order ngan akak..heheh).. actually dia minta sebiji kek lemons with lemons frosting.. tp nak seperate into 2 box.. nak bawa balik ke Terengganu.. So saya pun cadang lar potongan ala2.. triangle nie.. dia pun agreed. Maka terhasil lar kek di bawah ini Lemons cakes with lemons frosting. Alhamdulillah.. kek ni ok keadaannya sesampai di Terengganu.. Alhamdulillah .. respond nye pun memuaskan .. and Ah tambah lagi order tuk raya ni 2 biji besar Lemon kek with lemon frosting.. kali ni tak perlu devide lagi heheh.. amin rezeki lagi..


Yang ni lak order untuk more(juadah lepas Terawih) di surau Kastam kelana Jaya.. ada dalam 150 pcs.. untuk juadah di meja kaum Adam and Hawa. Lagi 30 pcs tuk kaum2 Hawa yang bertadarus..

Ni lah hasilnya Kek Coklat kukus dengan Coklat 'ganache'... nyum..nyummm... dengar kata smp tak cukup n ada yg cedok coklat 'ganache' yang melimpah tu and makan dengan dadih.. huhuh.. siannya..

(gambo tak download lagi dari phone hubby, nnt lar kalau ada kelapangan.. heheh)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails