MyCalendar

Wednesday, June 3, 2009

May Orders

Salam semua.. lama nya tak update blog nie.. kene beli juga pc letak kat umah heheh. Okay below ni as usual order2 yang di ambil sepanjang bulan Mei.

Ramai yang suruh saya buatkan code no. untuk setiap kek dan juga paparkan calendar untuk buat tempahan.. insyaAllah bile ada masa dan kelapangan saya akak buatkan code no untuk menyenangkan tempahan.. dan masukkan calendar dalam blog nie.. any other good suggestion boleh letak kat comments...ya
Ni paling latest, 3 tiers wedding cup cakes + round shape Chocolate cakes with buttersugar and Marshmellow fondants topping.




Mother's day Mocha Cakes 1 1/2 kgs topping with Chocolate ganache. Sebelah tu Chocolate cup cakes topping with Butter sugar cream.
Bawah ni order for Birthday chocolate cup cakes (60 pcs). Sebelah tu lak, Brownies Chocolate Chips topped with Chocolate ganache. Kat bawah tu Birthdays Cup cakes party macam2 rasa.. heheh





4 comments:

OneSue said...

wah makin cantik la kek akak :)

Ibu kami said...

yelah... makin mengancam le yanti, keep it up! semoga lg bertambah rezeki di masa akan datang.

aziezd said...

past nie leh jd rakan kongsi gan aku lak...kita bukak kedai kek...

Unknown said...

Tima kasih ler korang .. kasi komen2 yang membina.. insyaAllah saya akan usaha lebih gigih lagi bagi memperbaiki kualiti dan mempelbagaikan jenis2 kek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails